top of page
Zoeken

HOTSPOTS IN NL

Afgelopen jaar heb ik erg leuke hotspots gevonden in Nederland. Er zijn er 2 in Amsterdam, 1 in Rotterdam en 1 in Utrecht, mijn favoriete stad of all time! Andere steden vind ik ook super leuk, don't worry :) .


Pluk Amsterdam

Pluk is echt de perfecte plek in Amsterdam om daar te lunchen of een kijkje te nemen en instagrammable foto’s te maken. Het eten is daar geweldig en betaalbaar! Ik heb daar pannenkoeken gegeten and they are made in heaven!

Ik heb echt nog nooit zo’n soort restaurant gezien ! Ik zou zeker eens een kijkje nemen.

Op de Reestraat 19 en op de Berenstraat 19 vind je een Pluk Amsterdam !


The Street Food Club

Omg ik ben so in love… The street food club is perfect om uniek te dineren of lunchen. Het eten is vooral gefocust op ‘Korean food’, waar ik veel van hou. De shakes daar zijn awesome! Het is een van de meest populaire hotspots in Utrecht. En als je daar een kijkje neemt, maak dan vooral een foto bij de famous ‘life’s a bitch’ stoel.

Ben je er in de buurt of eigenlijk totaal niet zou ik er zeker een keertje heen gaan!

Op de Janskerkhof 9 in Utrecht vind je de gezellige Street Food Club!


Mama Kelly


Wanna go fancy? Love for pink? Dan zou ik Mama Kelly in Amsterdam zeker bezoeken. Wat er voornamelijk word geserveerd is kreeft en kip en ik bedoel wat wil je nog meer? Het eten is daar geweldig en zo origineel. Je kunt daar zulke leuke foto’s maken, maar vergeet niet het is fancy. Dus als je jezelf een keertje wilt verwennen, je hebt in roze en kreeft of kip. Zeker een kijkje nemen!

Op het Olympisch Stadion 35 in Amsterdam vind je de fancy, lekkere restaurant!


Supermercado



Ooit al een keer naar Mexico gewild? Nu hoeft dat niet meer met Supermercado zo om de hoek! Ze hebben daar de lekkerste nacho's en de plek is super gezellig. Als je er alleen komt voor een drankje moet je zeker een cocktail uitproberen!

Dit restaurant is echt geweldig en zelfs door de kleine details denk je dat je in Mexico bent. Echt super leuk voor een avondje uit of een lunch date. Probeer eens iets nieuws in het nieuwe jaar! Dus zeker in het nieuwe jaar als voornemen een kijkje nemen!

Op de Schiedamse Vest 91A in Rotterdam vind je het unieke, geweldige Mexicaans restaurant.


Thank u, next... Feeling Confident

37 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page