top of page
Zoeken

Mijn Blog

Sinds afgelopen mei ben ik bezig geweest met een blog. Eerst moest ik nadenken over de naam van mijn blog en uiteindelijk dacht ik na over de naam “Mixed Little Girl”. Zelf ben ik half Braziliaans en half Nederlands, dus daarom ben ik “mixed” en ik ben niet erg lang en ik ben een meisje. Ik vind het echt een leuke naam en ik ben er erg trots op.

Ik ben aan mijn blog begonnen, omdat ik graag iets wilde beginnen en ik ben niet zo goed met filmen en ik vind filmpjes kijken leuker dan filmpjes maken. Schrijven vind ik ook veel leuker om te doen en ik wist dat ik dit moest beginnen! En ik ben blij dat ik dit tot nu toe volhoud.

De afgelopen weken probeer ik het vol te houden, maar zelf heb ik het erg druk met school, werk, vrienden en mn eigen vriend. Maar ik probeer altijd iets te plaatsen en ik ben super blij dat het nu wel lukt. Ik geef niet zo gauw meer op, maar ik ga er niet in haasten. Ik ben niet mijn blog begonnen omdat ik famous wil zijn, maar omdat ik het leuk vind om te doen.

Alles zelf doen inclusief foto’s maken is erg uitdagend en je leert er veel van. Ik moet aan mijn aesthetic houden en daar ook echt opletten als ik bijvoorbeeld foto’s maak of mijn lay-out aanpas.


Je leert wat je wilt en wat je moet bereiken om dat te kunnen. Zelf zoek ik erg veel inspiratie op Pinterest, Youtube en Instagram. Ik vind originaliteit ook erg belangrijk en ik denk eigenlijk wel iedereen. Je wilt niemand kopiëren, maar toch ergens van iemand inspiratie zoeken. Dat kan best moeilijk zijn, maar wees vooral gewoon jezelf!

Ik wil nog zoveel bereiken met dit en ik wil gewoon erg graag beter worden hierin, zodat ik later terug kan kijken en erg trots op mezelf kan zijn dat ik dit zo lang doe en het volhoud! Want de meeste dingen houd ik niet zolang vol. Dat is denk ik vooral, omdat ik elke dag natuurlijk dit soort dingen doe met mijn opleiding. Maar ook omdat ik het erg graag wil doen. Mijn verhaal delen en mijn ervaring vind ik erg leuk om te doen en vooral als mensen het lezen geeft het een kick! En daardoor wil ik door blijven schrijven, dat is ook een stukje passie denk ik.

Net zoals in mijn situatie is er van alles om me heen gaande en heb ik er bijna geen tijd voor, maar ik doe het wel. Dit is een tip voor mensen die ook zoiets meemaken in hun leven.

Als je zelf iets wilt bereiken moet je het wel willen doen en er voor open moeten staan. Je moet ook zelfvertrouwen hebben in jezelf en dat je dit kan! Want wat ik kan dat kan iedereen! Geloof in jezelf! En probeer niet iemand anders te zijn die je niet bent, maar wees jezelf! Want jij bent uniek en mooi zoals je zelf bent! En als je iets wilt bereiken en je hebt daar echt alle wil naar, dan kom je er wel!



thank u, next... Hotspots in Nederland ❤️

44 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page