top of page
Zoeken

IPHONE X


Een nieuwe telefoon kiezen is echt het moeilijkste ding wat ik moest beslissen in mijn leven.

Ik heb ruim 3 maanden nagedacht over welke iPhone ik wilde. Ik heb veel tijd besteed met reviews en unboxings bekijken van verschillende iPhones.

Ik had eerst een kapotte iPhone 6s, vreselijk dat ding. Maar ik heb er wel 3 jaar mee gedaan.

Ik zocht iets waarmee ik filmpjes kon kijken in een goeie kwaliteit. Oftewel Netflix kijken met een goed scherm en overal, ik bedoel wie wilt dat nou niet?!

En natuurlijk met mijn opleiding moet ik veel foto’s maken, dus dat moest die ook hebben. En natuurlijk met een hoge resolutie en een goeie kwaliteit.

Maar ook niet te duur. Ja ik weet het ik ben kieskeurig. Maar ik wil waarde van mijn geld. Eerst wilde ik de IPhone xs, omdat die het allernieuwste was. Toen kwam de IPhone xr, dus ik wilde die.


En toen wilde ik de IPhone xs. En toen de IPhone 8 plus. Toen de iPhone xr. En toen uiteindelijk de IPhone x.

Ik weet het, ik kan niet beslissen😅.

Maar waarom ik niet de IPhone xs deed was omdat voor die prijs vond ik wat je kreeg erg overdreven. Kijk ik snap het waarom mensen het kopen, maar zelf ben ik nog een student dusjaa.

Waarom ik de iPhone xr niet heb genomen was omdat ik het scherm niks vond, de kwaliteit was best slecht. En de zwarte lijn om je scherm was veel te dik dus dat kon ik niet doen.

De iPhone 8 plus was te “oud” want ik wilde lang met mijn nieuwe telefoon doen.

Dus toen heb ik de iPhone X genomen.

En de iPhone x is echt geweldig! En al helemaal als je eerst de iPhone 6s had is dit echt een verbetering.


Het scherm is prachtig en super scherp. Ik ben er echt super blij mee. De IPhone x heeft een portretmodus op de achter camera en de voor camera.

Dus als je naar een perfecte iPhone zoekt moet je zeker een IPhone kopen. En als je nog wat tips wilt over de perfecte iPhone kun je me altijd nog een dm sturen!


Thank u, next.... Mijn Blog


22 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page